Mam problem z moja OII. Szarpie w trakcie jazdy niezależnie od tego czy dodaje gazu czy go trzymam. Zdarza się też gaśnięcie podczas ruszania jak również gaśnie nagle gaśnie na postoju (nie dławi tylko po prostu gaśnie). Podejrzewam że mogą to być pompowtryskiwacze. Zrobiłem logi na kanałach 13 18 i 23 czy ktoś kto się na tym zna może zerknąć i ocenić? Robiłem je kablem VAG do 2004 r (ELM 327 prog. VCDS)
Na skanie błędów pokazuje tylko błąd świecy żarowej na IV cyl.
po drugie, pompowtryski się tak nie zachowują, co również potwierdzają logi
skan błędów też robiłeś tym ELM'em? Spróbuj podłączyć VCDS'a i wtedy sprawdź błędy
poza tym, kopci- nie kopci? tak oszczędnie napisałeś
ELM nie jest dokładnym interfejsem i niekiedy nie pokazuje błędu a błąd jest.
Nie cały miesiąc temu miałem taki przykład.
W golfie V 1.6 silnik dławił się po wciśnięciu gazu (a najbardziej podczas jazdy) a na jałowym pracował normalnie. Ktoś go już skanował właśnie ELM-em i nic nie pokazało, a u mnie na vcds-ie pokazało że pompa paliwowa daje za małe ciśnienie. Pompa była akurat ok ale filtr zawalony.
Komputer zdiagnozował błędy
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Saturday, 16 May 2015, 19:22:47:0
Control Module Part Number: 03G 906 021 LB
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9251
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 73430
VCID: 6AA741AB0567
2 Faults Found:
005633 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
P1601 - 000 - - - Intermittent
005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13): Open Circuit
P161D - 000 - -
Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyna błędu 005633? Czy jest to poważny problem, jak go rozwiązać i czy to on może być przyczyna nierównej pracy silnika i gasniecia?
Komentarz